Ännu en hektisk dag

Idag har varit ännu en dag med många olika saker på schemat.
Föreläsning, praktik och dans. Det är svårt att hinna med allt och dessutom få in middag i allt.
Men jag älskar det! Älskar att ha många bollar i luften och känna att man får saker gjort.
Älskar att ha fem minuter till busshållplatsen och tio/femton minuter till stan.
Älskar att komma hem till "min" lägenhet, ensam, laga mat, plugga.
Älskar att komma hem till lägenheten där älsklingen väntar.
Älskar att jag numera dansar tre dagar i veckan, världens roligaste danser!
Älskar att jag har fixat sommarjobb!
Ibland känns det som att allt går så bra!

Har nyss kommit hem från dansen, duschat har jag allt hunnit med men inte mycket mer.
Klockan är halv elva redan, men vad gör det, börjar 1 i morgon ^^,
Dansen gick bra :) fram till att det kändes som att jag slet av ngt i knät, kan knappt gå.
Men det är nog ingen fara XD är nog bra i morgon igen ska jag se!

Praktiken förut var ju bara en timma, det var första gången jag var där.
Drack lite kaffe med min handledare och pratade om hur vi skulle lägga upp timmarna.
Kom fram till bra tider tycker jag :) Det ska bli väldigt intressant faktiskt!
Testa på något jag aldrig gjort förut!

Nä nu ska jag mysa lite med mitt hjärta här hemma innan han ska sova,
stackarn ska ju upp innan sex i morgon :s tror inte det känns bättre för honom när jag säger att jag börjar ett ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0