Done

Äntligen är allt jobbigt och nervöst för den här dagen över!
Jag har nu tagit min första (av tre) Hepatit B spruta :)
Gjorde inte så farligt ont, men obehagligt är det alltid tycker jag.
Tog även ett tuberkulostest, denna lilla sprutan tas på underarmens översida.
På fredag ska jag tillbaka för att se om testet gjort utslag, om inte får jag den riktiga sprutan då :)
Nu ska jag plugga och äta middag för att sen åka och dansa med Jessica,
får ta det lite lugnt dock då man egentligen inte skulle träna samma dag som man fått sprutan.
Men det gäller bara träning för armen egentligen, så får bara minska armrörelsena när jag dansar ;)
Nu ska vi se om jag får något skolarbete gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0