Duktig tjej

Sitter och skriver på en liten sak till seminariet jag har på måndag.
Man ska utifrån litteraturen sätta upp en frågeställning
och diskutera den med sig själv i en text på ca 1 A4.
Måste lämna in den senast på fredag, så nu har jag faktiskt varit riktigt duktig och nästan skrivit klart :)
Vet inte riktigt om jag uppfattat det helt rätt, men eftersom vi knappt fått några anvisningar borde det duga!
Jag skrev om skillnaden i vård för män och kvinnor, om män får bättre vård än kvinnor osv.

Ska se om jag hinner göra klart den helt och hållet innan jag måste åka till praktiken,
tar spårvagnen 20 i 3 :) spännande att se hur det är där, har aldrig varit inne på någon beroende klinik.



Kommentarer
Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-02-23 @ 13:48:44
URL: http://styleformen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0