Lördag

Igår hade vi jättetrevligt här hemma :)
Vi gick tillsammans ner och hyrde film och godis,
sen lagade vi tacos här hemma och åt tills vi alla var proppmätta verkligen haha.
Satt och pratade en stund och bara umgicks, sen blev det film :)
Och massa massa gott på det, chips & dipp, choklad, ostbollar,
vin, coca cola och lösgodis XD
nyttigt.
Åt dock inte så mycket eftersom jag var så himla mätt från maten.

Idag har jag och Marcus tagit det ganska lugnt,
jag har pluggat lite (bara lite)
Mitt på dagen åkte vi hem till Marcus mamma och hälsade på en sväng.
Nu har vi ätit mat, indisk köttfärsgryta gjorde jag :)
Mega gott verkligen med tillbehör såsom cashewnötter, mandariner, majs & banan
mumma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0