Nöjd

Vad jag känner mig nöjd!
Haha, vet inte riktigt varför.
Men jag sov gott i natt, hade en bra handledning, slutade tidigt,
det är fint väder ute, jag har äntligen postat mitt CSN-brev, lägenheten är hyffsat städad,
ska träffa Jessica
:) hon kommer hit och äter och lite så innan dansen.
(första gången hon ser lägenheten)
Så det känns bra faktiskt! ;)

Innan jag åker in till stan och möter upp Jessica
så ska jag bara ta det lugnt här hemma, kanske plugga lite.
Och så måste jag köpa nagellacks borttagning!!
Det får jag INTE glömma haha


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 39

Ja :)

Jag hoppas du sov lite åt mig inatt för jag sov sämst ;P Haha.

2011-02-08 @ 13:12:23
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0