Ny Mail!

Äntligen fixat en ny mail!
Var tvungen att ta bort min gamla då den hade fått virus eller ngt,
den skickade automatiskt ut massa spam till alla mina kontakter typ.
Droppen för mig var när min blivande chef var förbannad på mig haha
jag kunde ju inte göra något åt det!
Att byta mail är en himla process egentligen, ens mail är ju kopplat till ALLT!
Bloggen, facebook, skolan, "modesidor" (nelly osv) jättejobbigt!
Så nu har jag pillat ett bra tag, har även bara lagt till kontakter som jag mailar/chattar med ofta.
Har typ bara 15st, men det är för att jag bara vill ha dem jag verkligen behöver.
Innan hade jag typ "barndomsvänner" som jag inte pratat med på år!
Nu hoppas jag verkligen inte det blir problem med denna mailen också =/



Kommentarer
Amanda Sellersjö

allas hotmailkonton spammar som fan, så du är inte ensam hahaha.

2011-02-28 @ 17:36:09
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0