Pluggeliplugg

Nu är jag hemkommen från skola.
Tror det är dags för mig att plugga,
har inte varit jätteflitig med läsandet efter vårt första seminarium.
Men nu börjar det snart dra ihop sig till seminarium nr 2
och det är en del som ska läsas så likabra att börja känner jag :)

Ringde förresten min praktik plats ytterligare en gång nyss.
Har ju försökt få tag i denna människa i över en vecka nu,
men nu tror jag faktiskt hon ringer upp mig när hon kommer från sitt möte.
Fick pratat med en annan receptionist denna gången och berättade hur brådskande det var.
Hon verkade förså allvaret och lovade att hon jag sökte skulle ringa upp ;)
Så vi hoppas på det! Skulle ju trots allt ha börjat denna veckan!
Så nu väntar jag och ser :)


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 39

Nej, jag visste att skillnaden var stor, men inte SÅ stor! Herregud :/

Vart är det du har sökt praktikplats :) ?

2011-02-09 @ 17:24:29
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0