Råpluggning

Gud jag är helt slut!
Helt slut verkligen!
Har pluggat som en idiot i snart två timmar.
Skriver lite anteckningar inför mitt första seminarie i morgon.
Usch, det är tydligen väldigt seriöst..
Har skummat igenom sex kapitel nu (alla ur böckerna omvårdnadens grunder)
Ska ge mig på sex st kapitell till innan jag går och lägger mig (dessa ur Birklers bok)

Jag är nervös inför i morgon, mår inte bra heller.
Känns som jag håller bli sjuk, hoppas det inte blir sämre över natten!
Det har varit en lååång dag idag (gick från skolan kl 5) med många föreläsningar med mycket info.
Mycker litteratur att läsa samt dans.
Jag känner mig allmänt stressad, så har vi KTC i morgon också efter seminariet.
Efter en sån sak tycker jag egentligen att man bara ska få gå hem och ta det lugnt,
men nej, vi ska alltså ha "praktik" i skolan kan man säga, träna ergonomi med varandra,
bädda sängar med "patient" i samt förflyttningar av patienter.

Jaja, det blir nog bra, ska läsa lite till nu (lär ta minst en timme)
Sen försöka sova gott :)
Blir dock inte så många timmar som jag vill =/
Är van vid att få 10h sömn nästan så känns jobbigt att bara sova ca 6h i natt..
Hoppas fan seminariet går bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0