Redig

Oj va effektiv jag var där en timme!
mailade min blivande chef om vilka veckor jag kan jobba i sommar :)
sen skrev jag ihop det vi kom fram till på handledningen och mailade till vår handledare,
mailade också mina gruppkamrater så de har varsin kopia på det.
Sorterade alla mina hundra papper jag hade liggande på köksbordet.
Nu känner jag att jag har koll på grejer!
Slängde ett öga i kalendern också för att se vad som ska göras i morgon och i helgen.
Har än så länge inga planer för helgen förutom plugg och lite jobb på söndag förmiddag.

Oj vilket roligt inlägg det här blev, inte. haha
Nu ska jag iaf äta hamburgare som älsklingen fixat så duktigt ;)
Sen blir det dans, moderna idag! kul.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0