Söndag

Nu är jag hemma :)
Hade söndagsskola i morse, två små barn kom det :)
En kille på 3 år och en på 8 år.
Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar och pratade och pluggade lite.
Vid tretiden kom älsklingen dit också och vi åt tidig middag med dem :)
Åkte hem vid halv sex igen och fick som vanligt med oss resterna av maten ;) haha
Mums, ska bli gott att smaska på kladdkakan med hallon och grädde ikväll ^^,
Nu är Marcus iväg till Alingsås för att prata med sin chef, han har det lite struligt på jobbet.
Jag sitter vid datorn och kollar lite bloggar samtidigt som jag kollar på top model reprisen på tv :)
Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag och sen plugga lite mer, har seminarie i morgon =/
Uscha.
Inte lång kvar till tentan heller ;s gaah
OCH inlämningen av den vetenskapliga rapporten, shit, hur ska detta gå XD
Nä men det ska vi nog klara :) Om mindre än en månad är ju kursen slut :)
Ska bli skönt att börja på något nytt faktiskt.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0