Söndag

Igår var en jättetrevlig kväll hos Angelica :)
Många nya ansikten och god mat, det hade hon fixat bra!
När jag kom hem så blev jag överaskad av älsklingen
som hade kommit hem till mina föräldrar och satt och väntade på mig (a)
Min gullunge <3

Idag var det söndagsskola på förmiddagen,
jag och Jessica och tre små barn :) mysigt det.
Efter det blev det tidig middag hemma hos mamma och pappa.
När jag och Marcus sedan kom hem till lägenheten så gick vi
en promenad i det fina vädret, gick förbi Naturhistoriska som ligger här utanför.
Sen blev det en sväng i slottsskogen också :)
Vi hittade trädet där vi ristat in M+T för 3 år sedan!!
Det var lite mysigt ^^,

Nu blir det lite plugg för mig här hemma,
sen solsidan och mys :)
Puss på er :*


Här är en bild från den dagen för snart 3 år sedan,
24/3 2008. Tänk att det var så längesedan?
M+T är det som är inringat med rött :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0