-

Hej på er!
Då var denna lördagen över,
dopet var jättefint, Enya var så söt så!
Det har dem allt gjort bra Stefan och Emelie.

Jobbet gick bra, tiden bara rann iväg.
emellan dopet och jobbet han jag hem till föräldrarna en sväng.
Hämtade mina sista böcker som hade kommit.
Så nu har jag alla som jag beställt (7st) här hemma :)
Känns skönt, ska ju ha läst typ alla till på onsdag!
Fick i alla fall läst ett kapitel innan jobbet också.
Så nu är jag klar med kapitlen ur tre av böckerna :)

Nu har vi lagat väääldigt sen middag här hemma ;)
Blir ju lite så när jag jobbar till tio.
Plockar upp lite här nu och så och snart blir det soffan och tvn med älskling.
Vi ska se en film ikväll hade vi tänkt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0