Beställt resten av studentlitteraturen


Nu har jag jämfört priser på studentlitteratur i snart en och en halv timma.
Valde tillslut att beställa från samma ställe som härom dagen.
Var på Studenternas Hus med Alexandra efter skolan idag som säljer studentlitteratur
till ett bra pris (sägs det) jag tycker dock det var dyrt, dyrare än på alla hemsidor.
Fördelen är ju dock att man har böckerna direkt i handen när man köpt dem,
och inte behöver vänta ungefär en vecka, vilket kan var bra om det är bråttom med att få dem.

Beställde alltså nyss yterligare 4 böcker, så nu är totalt 7 böcker beställda.
Och det är faktiskt allt jag kommer köpa till första kursen.
Resten får jag helt enkelt låna eller kopiera ut eller liknande.
Kan inte lägga ut mer pengar nu, det ska ju faktiskt köpas nya böcker redan om 9 veckor!!
Då börjar vi kurs nummer två: Humanbiologi.
Nu ska vi läsa Introduktion till omvårdnad

Totalt har jag beställt böcker för 2078kr
(7 böcker, genomsnitt 297kr/bok)


Kommentarer
Sanna - Gravid i v.34

Sv: Jag vägde 47,5 på inskrivningen. Tror jag vägde runt 46 innan jag blev gravid. Jag vet att det är jättelite, men kunde inte gå upp i vikt. Är rätt kort också. 160 cm. :) Men jag vill inte gå tillbaka till den vikten, stannar gärna på 50-52 kg sen. :D

2011-01-18 @ 18:07:35
URL: http://saaanna.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 35

Tack så mkt, vännen! :)



Det är tråkigt när man måste lägga ut så mkt pengar på böcker för att kunna läsa till det man vill - men när man är klar är det allt bra värt det :)

2011-01-18 @ 20:31:47
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0