Busy Woman

Har verkligen inte haft någon tid att blogga, har gjort massa kul saker :)
I torsdags var vi ute på Parken, gick först till Chez och drack lite.
Det var jättekul faktiskt, vi var ute tills det stängde (klockan 3)

I Fredags träffade jag Amanda och Emma :)
Vi fikade här hemma och snackade lite och så.
Sen skulle jag hem till Onsala, skulle lämna nycklarna på jobbet.
Har ju slutat nu, fick en jätteväxt av cheferna haha :) Gulliga de är!
Sen vart det middag hemma hos kusinen som fyllt 18 :)

Och igår var det prova-på-dag på dansen :)
Dansade commercial street med Jessica igen, SÅ kul!
Och sen joinade Amanda och vi tre dansace dance hall.
Snacka om att man va slut efteråt! Grymt kul iaf!
Och på kvällen var det ju sittning och jag var Ronja Rövardotter.
Alexandra kom hit lite mer än en timma innan
så satt vi här hos mig och drack lite vin och snackade.
Sittningen var jätterolig, det var middag, massa sång, gyckel som de hette.
Man liksom gick fram och "uppträdde" (jättepinsamt XD hahaha)
Nä men det var hur kul som helst, dansade en hel del på slutet också.
Gick hem vid två, de andra gick ut.
Kände att jag inte var sådär jätteredo för krogen i min outfit ;) haha

Jag har haft tre jätteroliga (men upptagna) dagar.
Idag ska jag och Marcus hem till hans mamma för hans lillasyster fyller 10 :)
Bloggar senare, lovar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0