Duktig Kicka

Igår var jag duktig tycker jag haha
När jag kom hem (vilket var ganska sent)
Ställde jag mig och gjorde pannkakor (klockan 10 på kvällen)
till mig och min sjuka man. Marcus mådde inte så bra och var vääldigt ynklig förstår ni.
Sen diskade jag massor av disk och sorterade tvätt.
Nu har vi två nästan fulla ikeapåsar, en med vit/ljus tvätt och en med svart/mörk tvätt.
Dags att boka tvättstuga nu alltså. Tror dock inte det blir av innan fredag då jag jobbar till torsdag kväll.
Så nu ska jag snart till jobbet i Onsala sen sover jag hos föräldrarna fram till på torsdag.
Ååh, det är en EVIGHET! tre nätter utan min pojk <3


Måste till apoteket innan jag börjar jobba klockan 2 idag också.
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen gå till bussen :)
Puss på er!




Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

Hahah eller hur! Blev så jäkla bra med svärdet och hatten till hennes min :D

2011-01-10 @ 15:25:23
URL: http://madeleines.se
Mikaela - gravid i vecka 35

Män blir alltid så ynkiga när de är sjuka, tänk om de skulle ha mensvärk - då kan vi prata om ynkliga små liv ;) Haha.

2011-01-11 @ 12:24:01
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0