Femkamp

Nu är jag hemma från andra nollningsdagen.
Idag var det femkamp som stod på schemat, hamnade i en mysig liten grupp.
Bara tjejer jag redan hälsat på haha, men det var riktigt kul faktiskt!
Vi kämpade hela tiden och tog det på största allvar och hade väldigt kul även om vi inte vann.
Vi sprang en liten bana med apelsiner under hakan, spikade spikar i en bräda, spottade godisfiskar
Samt två andra grenar.
Ja men det var kul :) Man lär känna varandra så bra när man har roligt ihop.

Måste bara säga att jag har sjuukt mycket närmare till skolan än vad jag trodde!
Vi skulle utgå från min busshållplats idag alla nollor
för att bli visade en annan väg till skolan än den vi visades igår.
Det var inte alls långt, jag trodde jag hade en halvtimmas promenad till skolan,
men det tar typ bara en kvart och då är det i detta vädret, alltså halt och blött och snöigt.
Så det blir väldigt skönt på våren :)


Såhär såg jag ut idag :)
tog ganska bekväma kläder ifall vi typ skulle springa och sånt haha


Kommentarer
LINDAVIOLA!

Skönt att bo så nära skolan!

2011-01-16 @ 19:09:56
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0