För små garderober

Nu har jag börjat packa upp mina kläder som jag tog med mig hit från föräldrarna igår.
Haha, Marcus fick en chock när han såg hur mycket det var XD tre resväskor!
Och då lämnade jag ändå säkert en resväska hos mamma som får vara kvar där.
Nu har jag iaf med mig det jag ofta använder.
Problemet är bara att garderoberna är alldeles för små för oss båda.
Liten lägenhet = lite förvaring
Måste verkligen köpa någon byrå eller ngt att ha kläder i också, eller lådor under sängen eller ngt.
Nu har jag fyllt två hyllor med jeans, mjukisbyxor/leggins och tjocktröjor.
Även garderoben där jag har hängt klänningar, tunikor m.m.
Och nu på vintern när man har massa tjocka koftor och grejer tar ju allt ännu mer plats!




Detta är det som är kvar efter att jag fyllt garderoben och hyllorna =/
Gud, vart ska detta få plats?
Kjolar, tunna tröjor, linnen, shorts m.m.


Kommentarer
Amanda Sellersjö

jag hade haft sommarkläderna antingen i onsala eller förrådet tills det skall användas, så byter du ut det mot koftor osv sen ;)

2011-01-14 @ 11:28:26
URL: http://amandats.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 35

Jag hade heller inte hört talas om det fören mamma nämnde det :) Så det ska bli kul om se om testet stämmer på mig.



Jag förstår ditt elände! Vi har massa garderober, eller rättare sagt så har vi 8 stycken, och sedan en byrå med 5 lådor och det är fullt :/ Man får inte plats med något och ändå har man knappt inget att ta på sig.

2011-01-14 @ 11:37:30
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0