Första bilderna på lägenheten

Nu har vi kommit tillbaka till lägenheten och installerat oss ganska bra faktiskt :)
Vi har hållt på två hela dagar nu (nästan iaf) jäkligt effektiva har vi varit,
och jag tycker vi fått gjort ganska mycket.
Vi har fått hit nästan alla flyttlådor (typ 14st!!)
Sen har vi ju använt sopsäckar till kläder och sånt samt träningsväskor.
Vi har burit så mycket att jag fått mjölksyra och nu träningsvärk haha.
Men nu är iaf nästan alla våra saker här.
Vi har även varit och handlat för första gången :) (inte någonsin då alltså, men till lägenheten)

Jag känner mig verkligen så himla lycklig! 

Imorgon blir det till att köpa möbler :)
Vi har bara soffa och säng här inne än så länge.
Matbord, stolar och tvmöbel ska handlas.

Har tagit lite bilder på lägenheten, ska ta mer utanför så ni ser hur vi bor :)
Fick aldrig någon bra bild på "allrummet" alltså sovrummet/vardagsrummet (det är ju en etta)
Men på toaletten och "köket"


Efter första natten i lägenheten (nyårsnatten)
sov i kläder för vi hade glömt täcke XD haha






älsklingen plockar in matvaror


seriös tjej, första måltiden ;P


vårt kära kök :) ser ni vår enorma ugn? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0