Första böckerna beställda


Beställde förresten mina tre första böcker igår kväll.
Pratade med några av faddrarna (några som redan går på skolan)
och frågade vilka av dessa nästan 20 böckerna(!!) som man verkligen borde ha.
Alla svarade nästan samma sak och då dessa tre böckerna om omvårdnad.
Så jag körde på det, fick dem för ett paketpris, 1200kr, vilket är 400 per bok, ändå helt ok..
Resten av böckerna får jag låna eller ngt, kanske köper någon bok till, men inte många.
Jag tycker ändå det är skönt att ha sina egna böcker, ifall de skulle vara utlånade.
Gillar också att kunna markera och stryka under i texter jag läser, det kan man ju inte göra med låneböcker.

Böckerna jag köpte heter:

Omvårdnadens grunder - perspektiv & förhållsningssätt    (blå)
Omvårdnadens grunder - ansvar & utveckling                    (röd)
Omvårdnadens grunder - hälsa & ohälsa                            (grön)


Det ska nog bli kul det här!
Låter väldigt intressant iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0