Första inlägget 2011 ;)

Hej bloggen ;P
Det här blir mitt första inlägg på det nya året!
Har som sagt inte haft tillgång till dator, därför har jag inte kunnat blogga.
Tänker inte gå in så mycket på flytten eller hur min nyår var, just nu.
Men det kommer :)
Nu har jag och Marcus i alla fall kommit hem till Onsala till mamma och pappa :)
haha gud va konstigt det känns att skriva så, hem till mamma och pappa.
Mitt hem är nu i göteborg! shiiiiit.

Vi är iaf här och hämtar lite saker och ska snart fika :)
Mamma är lite ledsen att vi flyttar haha <3
men självklart väldigt glad för våran skull.

Nu ska jag hjälpa till och packa.
Ha en bra första januari!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0