Första skoldagen

Nu är jag hemma från första skoldagen.
Slutade tidigare än väntat så det var skönt :)
Så mycket information att ta in på en gång och så mycket so verkar komplicerat.
Men dagen började bra med information om själva programmet och planeringen för dessa 3 åren.
Det lät faktiskt riktigt kul och spännande när de berättade om de olika kurserna :)
Praktiken är totalt 32 veckor, så det känns bra, man kommer få testa på lite olika slags vård också.
Fortfarande ganska svårt att hitta i skolan, men det kommer nog efter hand.
Nu är jag bara hemma en sväng innan jag ska iväg med Jessica och dansa!
Ska bli riktigt kul faktiskt! synd att jag har så ont i ryggen idag =/
Ska ju testa på en ny dans och ny lärare idag så hoppas på det bästa.
Mycket nytt nu ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0