Fredag

Nu är jag hemma från skolan, slutade egentligen 12 men efter föreläsningen satte vår grupp sig på café.
Vi bollade lite idéer och tankar om vårt grupparbete som är väldigt komplicerat.
Men det ska nog bli bra till slut :) Har en vecka på oss att göra klart inlämningen.

Nu har jag försökt städa lite här hemma, det gick knappt att komma in genom dörren för där var det belamrat med grejer.
Var ju hemma hos mamma och pappa igår på middag (muuums! mammas mat <3)
I alla fall, vi tog ju med oss en hel del saker därifrån, så nu är nog alla våra grejer här hemma äntligen.
Eftersom vi kom hem så sent igår kväll orkade vi inte packa upp något då utan ställde bara allt i hallen.
Två resväskor och en och en halv soppåse XD haha
Så ja, nu har jag ställt en del saker där de ska vara.
Kläderna får dock vara kvar i resväskorna tills vi skaffat en byrå (garderoberna här hemma räcker inte till)

Nu måste jag bara diska och sen blir det att sätta näsan i böckerna.
Läste ju det jag behövde i den blå och gröna boken igår,
så idag går jag på den röda, tre lååånga kapitel! Hoppas det är intressant..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0