Helt slut!

Jag är verkligen helt slut idag!
I skolan fick vi mer information och gick igenom första kursen ganska grundligt.
Känns skönt att ha koll på grejerna men det är verkligen ingen barnlek jag gett mig in på.
Tre seminarium, en skriftlig rapport, en muntlig redovisning och en tentamen samt X antal föreläsningar
Detta var alltså min första kurs som håller på från och med i morgon fram till vecka 12.
Inför varje seminarium ska man ha läst ett visst antal böcker/kap.
Första seminariet är om 2 veckor, jag har inte ens mina böcker än och om två veckor ska jag ha läst ca. 4 böcker

Det värsta är slutet av kursen:
Tenta 18/4
Den skriftliga rapporten ska vara inne 22/4
Korrigering av annans skriftliga rapport, inlämning 23/4
Muntlig redovisning 24/4

Fram till tentan som är om exakt 2 månader har jag ca 11 böcker att läsa, samt artiklar, utdrag m.m.
Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 37

Usch vad jobbigt. Kämpa på och lycka till!!

2011-01-19 @ 11:19:23
URL: http://hejtina.blogg.se/
alexandra

det är jobbigt i början innan man kommer in i hur man pluggar på bästa sätt och sånt! sedan kommer det gå galant tror jag, tiden går dunder fort (:

2011-01-19 @ 17:14:57
URL: http://readmyliips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0