Jääävla västtrafik!

Gaah, jag är SÅ arg på västtrafik.
Nu får det fan räcka, så farligt är fan inte detta vädret!
Det har vart inställda tåg och bussar i veckor nu!
Idag fick jag verkligen inte komma försent till jobbet,
så åkte hemifrån tidigare än jag behövde för att ha lite marginal
i fall jag skulle missa en buss eller om någon skulle vara sen.
Och självklart händer något sådant, inte bara en buss är inställd utan ALLA!
Jag kommer inte till jobbet!!
Fick ringa mina föräldrar som gud ske lov var hemma och kunde köra mig.
Åh, detta gör mig så trött på vintern va, man kan fan inte lita på kollektiv trafiken..


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 35

Ja, det är väldigt spännande! :)

2011-01-09 @ 15:53:56
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0