Måndag

Klockan är ett och jag är hemkommen från skolan :)
Har varit hemma en halvtimma ungefär och ätit lite och så.
Nu sitter jag och kollar lite på göteborgs universitets hemsida,
lite saker jag måste "ladda ner" och ev. skriva ut.
Skönt att sluta 12 idag iaf :) Hade dock en ganska seg föreläsning om hållbar utveckling =/
Vi ska även ha en liten redovisning om ämnet vecka 7.
Så det är mycket redan nu, ingen mjukstart i skolan precis.

Om någon timme kommer Amanda hit :)
Hon slutar skolan klockan 2 och ska ha nollning halv 6, så ingen idé att åka hela vägen hem för henne.
Så vi ska väl äta lite mat och bara ta det lugnt här och så :)
(måste städa lite innan hon kommer, ligger kläder högt och lågt!)
Jag ska faktiskt också iväg på nollning halv 6 så vi går väl ner till spårvagnarna tillsammans :)
Vi ska bowla :) Amanda ska göra/spela(?) laserdome, så det blir en rolig kväll för oss båda tror jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0