Mensvärk + tråkväder = glad?

Usch, har sån mensvärk =/
tråkigt väder är det också, tog en bild från fönstret,
man ser det inte men det är typ snöstorm XD haha
Har diskat och gjort lite matlådor till Marcus som han kan ha i veckan.
Måste ju börja tänka på ekonomin nu ;) Han brukar ju äta ute nästan varje lunch annars.
Nu är det slut med det! haha

Måste städa upp lite här också.
Trots mensvärken och det tråkiga vädret så är jag glad :D
Känns så skönt att vara ledig och bara ta det lugnt!
Det har jag inte gjort på länge.
Visst, jag har varit ledig, men då har jag alltid haft så många måsten.
Nu går jag bara runt och pillar lite i lägenheten och myser :)
Marcus är och fixar en grej så jag är ensam i några timmar.
Bara skönt det, första gången jag är ensam i lägenheten.




Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 35

Du fattar inte HUR JÄVLA SKÖNT det är att slippa mensen, jag kan inte ens beskriva den underbara känslan! Haha :D

Däremot har jag lite "mensvärk" ändå nu, när livmodern förbereder sig för förlossning. Men det är fortfarande väldigt skönt att slippa mensen, jag ska njuta varje sekund så länge det varar!

2011-01-06 @ 12:41:00
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0