Middag med bästa tjejerna <3

Nu har mina tjejer åkt efter att ha varit här på middag. 
Det blev inte så länge vi hann träffas, men var jättemysigt och kul att de kom iaf :)
Tacos gjorde vi, det blev mumsigt! Till efterrätt var det te och bulle som Elin hade med sig från jobbet.
Samt lite choklad :) mumma!

Disken var inte lika rolig sen däremot (utan diskmaskin) ;P haha
Men det gick fort, jag diskade och Marcus torkade,
det är teamwork det!


Elin och Amanda:
jag tycker så himla mycket om er och jag älskar er verkligen av hela mitt hjärta.
Låt oss vara vänner föralltid! <3 puss på stjärtarna!


Kommentarer
Amanda Sellersjö

jag älskar tacos på bilden? HAHAHAHA dör. älskar dig meest saknade du <3 puss!

2011-01-06 @ 22:00:35
URL: http://amandats.blogg.se/
Elin

Men söta du haha älskar dig mktmkt<3 klart vi ska va:')

2011-01-07 @ 00:11:58
Tina 22 år - gravid vecka 35

Mums, tacos är min favoriträtt!

2011-01-07 @ 11:21:59
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0