Nytt i skohyllan

Jag har knappt fått med mig några skor till lägenheten.
Har bara mina fula (men bekväma) vinterskor och kilklackar XD
Är så trött på vinterskorna och klackarna känner jag att jag väntar till dagar då vi bara har föreläsning eller ngt,
så man slipper gå runt hundra varv i megaskolan ;P

Så efter nollningen åkte jag och Alexandra en snabbis till Nordstan och jag fick köpt ett par skor :)
Det är ett par jag kollat på i någon vecka nu tror jag.
Ska jag vara ärlig är dem inte jättebekväma, förhoppningvis blir det bättre när man gått in dem.
Men de är så snygga tycker jag, mörkbruna med kedjor och lite sånt på :)
Ni ska få se en bild på dem :) Bilden är dock inte jättebra men men, här är den iaf :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0