Paus i pluggandet!

Nu har jag pluggat i över en och en halv timme,
har läst två ganska långa kapitel i två olika böcker.
Det går ganska långsamt, men jag försöker trycka in det i huvudet
samtidigt som jag gör understrykningar.
Kan även tillägga att jag inte läser så där jättefort :) haha
Men nu tänkte jag iaf ta en liten paus.
har gjort te och mackor med tonfiskröra, mums!


inför seminariet på onsdag ska jag bla ha läst:
kap. 8, blå bok                     (läst)
kap. 1 + 7, grön bok            (kap. 1 läst, läser kap 7 senare idag)
kap. 1 + 5 + 12, röd bok      (ej lästa)

Eftersom detta är de enda böckerna jag har just nu så försöker jag plöja dem först,
så jag kan koncentrera mig på de andra när de kommer.
men förutom dessa tre böckerna ska jag läsa 6st kapitel i en bok om filosofi & omvårdnad,
ett kapitel ur meleis, lite Landelius, Thuren och några lagar på socialstyrelsens hemsida.
Det är väldigt mycket litteratur! men det ska nog gå..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0