Paus i stöket

Nu har jag tagit en välförtjänt liten paus mitt i allt ståhej.
Har hunnit dammsuga också och nu kokat lite kaffe.
Tog tillfället i akt att inviga en av våra fina "latteglas" (koppar?)
Älskar att dricka kaffe, latte och o´boy och sånt i sånna glas.
Glaset ser nästan vitt ut på bilden men är mer beige i verkligheten.
Jättefina tycker jag, vi har "genomskinliga" också, eller vad man ska kalla det.


En redig kopp kaffe det!
Hoppas jag blir pigg så jag orkar fortsätta här :)
Har fortfarande en del att göra innan Marcus kommer hem på lunch vid ett.
Hm, undra vad jag ska hitta på för mat?


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 35

Nej, det är helt sjuk! :D Man har kläder, för mkt kläder, man har samtidigt ingenting :/ Jag förstår att mina föräldrar blev tokiga på alla beställningar jag gjorde hit och dit eftersom jag verkligen hade kläder, men inte "trodde" det ;) Dock har jag börjat inse det nu när jag flyttat.

2011-01-14 @ 13:48:44
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Josefine

jag älskar också sånna där muggar, de är så sköna att hålla i :) kommer dom från ikea förresten ?

2011-01-14 @ 14:02:24
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0