Resumé 2010

Precis som alla andra tänkte jag också göra en liten sammanfattning av vad som hänt i mitt 2010 :)
Det var faktiskt väldigt svårt att komma på vad jag gjort och att hitta bilder.
Bloggen var inte till någon jättehjälp då jag startade den i augusti tror jag.
Men här kommer det iaf :) 
Hoppar över februari, har absolut inget minne av vad jag gjorde den månaden som är värt att skriva/visa här.
Satt väl med projektarbetet i skolan hela dagarna ;) haha


Januari - var i sälen över nyår 2009 och in på 2010 med älsklingen och hans familj :)


Mars - var första gången inne på en krog för 20åringar (var själv 18) ;) firade Angelicas födelsedag


April - färgade tillbaka håret efter att ha varit blond i ett år


Maj - firade 5 år tillsammans med Marcus på hotell i Falkenberg, gick på balen



Juni - Marcus friade :D tog studenten(!!), studentresa med tjejerna till Turkiet



Juli - Jag och Marcus tatuerade oss :) samma mall, samma ställe och samma färger :)


Augusti - åkte mycket vattenskoter, minns inte så mkt mer från denna månaden


September - åkte till Cypern med fästmannen :D  (uuuunderbart)


Oktober - utgång, halloween ;) minns inte mkt från denna månaden heller, jobbade mkt


November - inget roligt denna månaden heller som är speceillt nämnbart, tog cambilder med Amanda ;)


December - var på jul på liseberg med familjen och älsklingen, flyttade hemifrån på nyårsafton tillsammans med mannen min :) och sen självklart jul och nyår hände ju också ;)




2010 var ett riktigt bra år.

Jag gick ur gymnasiet med bra betyg, förlovade mig med vad som nu verkar vara mitt livskärlek.
Tog in på hotell två gånger med honom :) bara för att få vara bara vi för någon dag/natt.
Gick på bal, åkte utomlands två gånger. Var i fjällen. Gjorde högskoleprovet.
Skrev bättre resultat på högskoleprovet än sist.
Jag sökte till högskolan, kom in på högskolan (!!)
Jobbade röven av mig. Umgicks med mina bästa vänner.
Flyttade hemifrån. Ja listan är lång.
För första gången känner jag mig faktiskt riktigt lycklig.
Klart jag varit lycklig innan, kanske har man bara inte tänkt på det utan tagit det för givet.
Men jag känner mig lycklig på riktigt. Jag känner mig nöjd med mig själv och vad jag åstadkommit.

Nu är det bara att hoppas på att 2011 också blir ett riktigt toppen år! :D


Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 34

Du hann med mkt under 2010 :D Härligt!



Jag förstår att du är nervös inför den - det skulle jag med vara :) Ska bli kul att läsa om vad som händer, för det får du inte hoppa över ;) Hih.



Demensbonde är speciellt att jobba på. Samtidigt som man kan bli lite trött i huvudet av de där frågorna som kan ställas tio gånger på fem minuter, så är det så lugnt och mysigt :)

2011-01-06 @ 09:20:19
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
lovisa

sv: haha nej det har jag inte :P kännerm ig grymt otränad just nu:P

2011-01-06 @ 10:32:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.32

Sv: Hahaha eller hur! Men ibland får man störa sig på lite enklare grejer tycker jag. ;)

2011-01-06 @ 10:36:00
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0