Sista jobbpasset

Då var jag hemma!
Marcus och jag tog Mc Donalds på vägen.
Fått bokat tvättid nu äntligen också! Söndag blev det, inte i morgon.
Men men, det funkar fint det med :) Får gå upp tidigt bara.

Nu har jag iaf jobbat mitt sista schemalagda arbetspass på jobbet.
Det har varit 7 jobbiga men roliga sista jobbpass och det känns faktiskt lite vemodigt att inte komma tillbaka,
i alla fall inte på ett tag. Kommer nog jobba någon enstaka gång då och då när jag har tid och de behöver mig.
Men när nästa gång blir, det vet jag inte. Det lär inte bli än på några veckor iaf.
Kommer ha fullt upp verkligen de närmaste veckorna,
ett helt nytt kapitel i livet, men förhoppningsvis blir det här kapitlet ännu bättre.

Nu ska vi bara plocka upp lite här och sen sätta oss framför en film och bara mysa.
Njuta av att få vara tillsammans igen :) Har ju inte setts sen i måndags morgon :)
Något vi verkligen inte är vana vid, alltså vara i sär.
Vi har ju bott tillsammans i två år :) (själva, i egen lägenhet, i två veckor)

I morgon kommer jag ha fullt upp och Marcus ska jobba :)
Men jag hinner nog blogga lite också ;)
Så vi hörs då <3 puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0