Ska aldrig mer dricka!

Gaah, så känner jag nu. Vill aldrig mer dricka..
Men ikväll på nollningen är det pubvandring så det lär nog bli lite idag med.
Kvällen började jättebra idag, vi skulle ha capsturnering.
Ett ölspel kan man säga. Jag tyckte jag va grym, ändå fick jag sricka jättemkt :S
Det slutade väl inte sådär jättebra och fick akut ringa Marcus att han skulle hämta mig.
Det var tur att jag kom hem kan jag säga, annars hade jag skämt ut mig ganska rejält XD
Men vi hade i alla fall jättekul :)
Faan, utgång idag också, hur fan ska jag orka? hahaha

Bild lånad av Alexandra ( hoppas det va okej ;) )

Nu : föreläsningar ;)
Måste göra mig i ordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0