Skön dag

Har haft en skön, men trött, dag idag.
Hade en ganska bra föreläsning om Hälsa och Ohälsa.
Gick hem vid 12 för jag var så grymt trött, hade egentligen en "infoföreläsning"
Men tror inte den var så viktig, bara för de som är intresserade.
Känns som jag är konstant trött, tror det beror på allt nytt, mycket intryck.

Sen jag kom hem har jag diskat, ätit och duschat.
Nu ligger jag i soffan och kollar på repris på top Model med datorn i knät.
Ska ta det lugnt ett tag till, sen göra i ordning mig och möra upp Alexandra i Nordstan.
Ska fika med henne och byta mina skor.
Kommer ni ihåg de snygga bruna skorna jag köpte?
kedjorna på båda skorna har gått sönder! så sjukt dåligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0