"The tragedy of the commons"

God morgon på er!
Är helt sjukligt trött trots att jag sov ca 10 timmar i natt.
Nu sitter jag och försöker sätta mig in i den engelska texten om miljö
"The Tragedy of the Commons" helt sinnessjukt jobbig och svår text =/
Förstår ingenting och känner mig allmänt hopplös och förlorad haha

En sak som är positiv denna morgon är att en av böckerna jag beställt kommit
och tre andra är packade och kommer alltså säkerligen i morgon :)
Tur det alltså! Jag MÅSTE verkligen plugga!!


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 38

Haha, ja jag känner mig stor som ett hus! Hoppas att den kommer snart :)

2011-01-25 @ 12:12:52
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0