Bohuslänbåten

Nu är vi hemma från jobbet älsklingen och jag :)
Eller jag slutade tolv och han fyra så emellan där träffade jag Jessica och Angelica och shoppade lite mer ;)
Shoppade ju igår också ^^, hihi. Sushi åt vi också, gottit!
Nu ska jag och Marcus göra oss i ordning, vid sex ska vi gå ner till hamnen, halv sju avgår en båt som vi ska med :)
Som en liten mina kryssning ;) eller båttur kan man snarare kalla det.
Vi ska åka med bohuslänbåten, den går längs med göteborgs skärgård och bohuslän.
Det ska bli jättemysigt :) äta middag på däck och dricka lite vin & öl :)
Precis vad vi behöver nu när vi inte hinner träffas så mycket när båda jobbar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0