Gårkvällen

Gårkvällen var helt underbar :) Vi hade fantastiskt mysig och det kändes precis som att det bara fanns vi två.
Bara vi två i hela världen, som det kändes när vi va nykära. Vi skämtade hela tiden, bara snackade och pussades.
Vi satt längst fram i båten, Marcus bakom mig med sina armar om mig :) mysigt!
Vädret var perfekt, underbar kvällssol och inte myket vågor. Var lite rädd ett tag att jag skulle bli sjösjuk ;) haha
Men det gick bra :) Något som var lite tråkigt var dock att kameran var död :(
Hade med mig den och gud va fina kort jag hade kunnat ta! Men icke, den hade inga batterier!

Att bara åka iväg och hitta på något, om så bara för några timmar med sin älskling är guld värt!


Gud va jag älskar dig mitt hjärta <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0