Hemma igen

Gårdagen var jobbig, dubbla jobb och sjukdom på det, var redigt trött när jag kom hem till föräldrarna vid tio.
Emellan jobben hann jag iaf med en lunch med Elin och en timmas solande på hennes altan :) mys
Gjorde dagen mycket bättre ;)
Idag jobbade jag i Onsala och sen åkte jag och hämtade Marcus för vi skulle äta middag hemma hos mina föräldrar.
Vi åt gott, kollade film och kollade på gamla foton på mina farföräldrar, har ju aldrig träffat dem.
Eller morfar har jag ju kvar men farmor, farfar och mormor dog alla det året jag föddes =/
Mormor hann hålla mig en gång, hon dog några dagar efter att jag föddes, så hon har ju faktiskt "träffat" mig :)
Det var mysigt :)
Nu är jag och Marcus hemma i lägenheten igen :) Ska bara sova, han ska upp och jobba, själv jobbar jag kväll i morgon.


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jo, har tänkt att jag ska ha frågestund snart, för lite utfyllnad haha :D Men vi är lite osäkra på framtiden, min mammaledighet går ut frsta november och sen har micke till första januari, men förhoppningsvis kan vi spara undan och vara hemma lite längre (om vi inte väljer att lägga sparpengarna på handpenning på lägenhet, vi får se). Jag sa upp mig från mitt jobb under graviditeten, så jag ska söka nytt - skrämmande men väldigt roligt :D



Kram!

2011-07-13 @ 10:05:39
URL: http://madeleines.se
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Mjo, jag vill fortsätta i samma bana - leverans, koordinering, backoffice - ja, kontor helt enkelt :D

2011-07-13 @ 21:32:22
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0