Min helg

Fredag: Gick ut för ett glas vin med Elin och Amanda efter jobbet. Satt på Harry's och spenderade sen någon timme inne på Mingel :) trevligt trevligt

Lördag: Släktträff med Marcus sida på Marsstrand, var där mellan 12-16, kul att träffa släkten :)
Många av dem träffar man så sällan. Jag och Marcus var mest med Stella, hans minsta kusin på 1½ år.
Efter släktträffen skulle Marcus och hans pappa till verkstan och pilla med vattenskotrarna, jag passade Marcus syster Mathilda 7år, vi målade, åt pizza, kollade film, spelade tvspel m.m. Hon sov även över här. Mys :)

Söndag: Mathilda och jag vaknar och går ner och köper frukost innan Marcus vaknar. Sen har vi tvättid här hemma, Mathilda hjälper mig en stund innan hennes pappa kommer och hämtar henne.
Efter jag tvättar åker jag och tränar sen är det nästan kväll, jag och Marcus åker och storhandlar, väldigt välbehövligt!


Här är två bilder på Mathilda, min svägerska, eller blivande iaf ;) hahaha
Konstigt att säga så om en sjuåring. Här målar vi iaf, dessa var de enda pennorna jag hade XD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0