Min låtsasfru


Älsklingen min sover, själv kan jag inte sova trots att jag är trött.
Kollade nyss på denna filmen, min låtsasfru eller just go with it som orginaltiteln heter.
Bra film men såå förutsägbar! Fast å andra sidan är väl de flesta romantiska komedier det nu för tiden.
Håller på att bli sjuk också, säkert Elin som smittat mig haha
Men är inte säker, kan vara en rejäl släng av pollenallergi också, känner knappt skillad på det XD
Vi får se hur det utvecklar sig, är täppt och rinnig i näsan på samma gång, usch.
Jag som verkligen inte har tid att vara sjuk nu med allt jobb!



Kommentarer
Mamma till William och bebis i magen

Vill med sen denna film.Ha en skön måndag.kram

2011-07-11 @ 15:35:54
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0