Nya krafter

Idag är jag uppe tidigt och tvättar 8-12 har jag tid :)
Ska få gjort sex maskiner och emellan åt ska jag diska.
Sen måste jag göra mina övningar som jag fick igår.
Osteopaten gjorde klart för mig att jag MÅSTE göra dem varje dag.
Ska även äta omega-3 morgon och kväll då jag har ständig
inflammation i kroppens alla muskler.
Det är verkligen inte roligt detta, men jag hoppas jag kan bli bra igen.
Ska jag vara ärlig har jag glömt av hur det är att kunna sova bra,
kunna springa, böja mig, dansa utan att ha ont..


Övningarna går att göra, allt jag behöver är en liten pilatesboll som jag köpte igår
samt en matta, blir lite skönare att ligga då vid vissa övningar och en sån har jag sen tidigare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0