Övningarna

Puh, nu är övningarna gjorda!
Fick sex stycken som jag ska göra 10x3
Dessa övningar ska "rätta till" alla småmusklerna i ryggen så att de jobbar tillsammans.
Jag har även "förlorat" min svank (har alltid haft djup svank eller vad man ska säga)
Men eftersom jag vart så stel i ryggen och gått och spännt mig har ryggradens
nedre muskler glömt av hur de ska tryckas ihop (svanka) och hur de ska sära på sig (skjuta ryg)

Jag satte upp en lapp med väldigt kortfattade beskrivningar av övningarna på insidan av ett skåp
så jag alltid vet var jag har dem. Har även en film på mobilen från jag var hos ortopeden där jag gör övningarna.
Han bad mamma filma när han gjorde dem med mig så att jag skulle kunna kolla tillbaka och se att jag gör rätt.


Tror inte ni förstår mycket av den här lappen XD
skrivit så jag själv förstår iaf ;) haha jätterörigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0