Snabbspolat

Då var helgen snart över och usch, lika fort gick den även denna veckan.
Hur kan den flyga iväg så himla fort?!
I fredags tvättade jag hela långa dagen och kvällen spenderades med mina tjejer och Harry Potter ;)
Den nya filmen såg vi alltså, helt otroligt mäktigt gjord var den, såg den i 3D. Riktigt bra film!
Igår, lördag, var jag och Marcus på hönö i det fina vädret :) Sen vart det utgång med Amanda och Elin.
Eller, det blev inte så mkt utgång, vi var på krogen i 2h kanske :)
Mellan halv nio och halv tolv satt vi på en brygga nere vid kungsbacka ån och drack och åt jordgubbar
och bara tjötade :) jättemysigt!!
Idag tog jag sovmorgon, låg och drog mig länge i sängen och lyssnade på regnet och höll om min älskling, mys!
Nu har jag precis kommit hem från ett släktkalas :) ett av mina kusinbarn fyllde år, William, han blev 6 år, stora killen.
Nu har jag precis kommit hem, mötte upp Marcus på Hemma Kväll på väg hem, vi hyrde tre filmer.
Så ikväll blir det bara mys med film och chokladmousse :) mumma!


Här är en bild på mig och Elin från igår på bryggan där vi satt :)
Tack för en fin kväll mina älsklingar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0