Söndag

Jaha, då var denna söndagen snart slut.
Idag har vi städat lite här hemma efter en skön sovmorgon.
Vid halv två kom min kära mor och hennes kusin Lena, nästan som en mormor för mig (har ju aldrig haft min)
Jag bjöd på fika och mamma hade som vanligt med sig presenter XD haha
Fattar inte varför hon allt ska köpa något så fort vi ska träffas haha
Idag fick jag iaf ett par skor som jag faktiskt länge själv tänkt köpa men inte blivit av.
Lite kul att hon köpte just dom för hon har inte vetat om att jag kollat på dom :)
Och en topp från gina hade hon också med sig :) <3 gullmamma!

Strax efter tre åkte vi iväg, de körde mig till jobbet på vägen hem.
Började fyra och slutade nio. Känns sådär lagom kul att komma hem elva när man slutade nio,
men men så är det när det är söndag, pendlarna går bara en gång i timman =/
Fick vänta 40 min på stationen. Men nu är jag hemma i alla fall, ska hoppa in i duschen och sen nana :)
Imorgon blir det jobb 7-16, sköönt att jag får ta bilen i morgon :D Sparar ungefär en timma på att inte åka buss/pendel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0