Tisdag

Vet att min blogg suger just nu, har ingen ork/lust att uppdatera, vet inte riktigt varför.
Det går väl upp och ner antar jag :)
Idag har jag i alla fall jobbat 7-12, skönt pass, går riktigt fort :)
Mötte upp Jessica i kungsbacka för lunch och lite shopping, vi hade en del att snacka om haha
Sen var det fika med Amanda ;) haha satt på uteserveringen, skönt!
Så det har varit en härlig tisdag :) nu ska vi bara ta det lugnt här hemma,
sov bara fem timmar i natt så är ganska trött. Blir förhoppningsvis en tidig kväll :)
Undra vad man ska hitta på för middag då? usch, orkar inte! haha
Fan va lat jag känner mig XD


Inte en bild från idag men så här ser jag ut XD Samma linne och goa frilla ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0