Trötter

Idag är jag seg, ska äta lite, gå till apoteket och hämta ut mina värktabletter och p-piller, samt köpa nytt fritidskort.
Tappade ju bort mitt för ett tag sedan =/ seeegt och dyrt om inte annat!
Efter det tar jag pendeln till kungsbacka för att jobba 16-21 på äldreboendet :)
Är fortfarande lite sjuk och som sagt trött, men hoppas passet går fort, det är ju inte så jättelänge jag ska jobba.
Dessutom är det så mycket roligare att jobba med delegering, tiden går mycket snabbare känns det som,
man har mer att göra liksom och har mer ansvar, det gillar jag :)


Här jobbar jag :)



Kommentarer
lovisa

sv: hej! :) jag sommarjobbar inom lokalvården så städar kontor åså:) städar även vissa helger:) jag har sökt till en spa och friskvårdsutb. i samma stad som jag bor i !den är 2 årig och får veta antagningsbeskedet IMORGON så är galet nervös:P

2011-07-13 @ 13:49:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0