Tupplur

Alex och Amanda kom till oss igår vid halv tio, vi spelade spel, ett frågespel som startade heta diskussioner haha
De åkte hem vid halv fyra och jag somnade väl strax efter fyra, så har alltså bara sovit 4h i natt.
Klockan åtta skulle jag nämligen upp och åka till söndagsskolan, mitt jobb med barn i kyrkan.
(fyra söndagar per halvår är jag där)
Sen åkte jag hem till mamma vid halv tolv, här sitter jag nu, la mig och sov två timmar och gud va gott det var!
Nu ska jag göra mina övningar medan mamma lagar tidig middag och sen blir det jobb på äldreboendet
16.00-21.00, inte direkt den roligaste söndagen, eller helgen för den delen, jobbat fre, lör och nu idag.
Men i morgon är jag ledig :) GULD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0