Älsklingen 21 år!

Igår fyllde mannen min 21 :) grattis älskling <3
Först väckte jag honom med "frukost på sängen" men vet att han inte äter frukost så tidigt
så jag gjorde bara ett glas oboy och så hade jag köpt en minitårta eller typ en liten bakelse ^^,
så fick han öppna sina presenter :) Jag sjöng jag må han leva också, haha.
Han blev jätteglad <3 han har nästan aldrig blivit "uppvaktad" så på morgonen eller vad man ska säga.
I min familj är det typ en självklarhet ^^, så ville göra det för honom <3
Sen somnade vi i alla fall om lite och bara mös innan det var dags att åka till hans mamma och äta lite tårta.

På kvällen kom Amanda, Alexander, Elin och Christoffer hit till lägenheten :)
Vi lagade tacos och åt kladdkaka med grädde och hallon, mums! <3
Vi spelade parspel och jag har aldrig haha riktigt kul men det var nästan så att det uppstod små "konflikter"
när man fick reda på något om sin partner man inte visste haha

Marcus hade roligt i alla fall och det var det viktigaste :) Han fick en bra födelsedag, gamlingen ;) hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0