Fotoalbum: studenten

Glömde visa er vad jag gjorde igår kväll :)
Jag har alltid älskat att göra fotoalbum, klippa, klistra och göra fint.
För några år sedan började jag göra ett fotoalbum för varje år där jag satte in det roligaste som hänt under året.
Jag har album från 2005 t.o.m. 2008
Sen tröttnade jag väl ett tag, eller glömde av, jag kommer inte ihåg.
Men nu är det dags för 2009 och 2010 ;) haha
Igår gjorde jag ett eget album för studenten och balen och det blev riktigt fint, kul var det också!
Det är ju så himla kul att ha i efterhand och kolla tillbaka i, jag kollade igenom mitt album från 2007
gud va kul det var, då märker man att man förändras alltså. Vid de flesta bilder har jag skrivit något litet också :)

Här är iaf ett litet smakprov ur studentalbumet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0