Jag är bäst!!

Åååh fan va bra jag ääär!
Fick nyss reda på resultatet för sista tentan vi gjorde nu den 1 juni och jag klarade den!
Har nog aldrig varit så glad över ett godkänt alltså med tanke på hur osäker jag kände mig
och eftersom det var den sista tentan på termin 1, hade jag misslyckats med den hade jag liksom inte varit färdig.
Men nu har jag officiellt klarat första terminen på sjuksköterskeprogrammet :) Känns grymt!
1/6 avklarad ;) hahaha

Detta firas i morgon kväll med drinkar med Sandra och Hanna :)
Här är bilder från då vi var ute och åt förra veckan som jag glömt lägga upp

De hade verkligen sjukt goda drinkar på Viktorias, maten var super också :)


Kommentarer
alexandra

therese! du har väl studielån va? eftersom att du bor ihop med marcus i egen lägenhet? hur mycket får du då varje månad och vet du hur mycket du kommer behöva betala tillbaka?

2011-06-22 @ 14:04:25
URL: http://readmyliips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0